poniedziałek, 23 kwietnia 2012

lakier miss sporty - 346 ;)

Jak narazie posiadam 2 lakiery miss sporty i muszę przyznać że jestem zaskoczona ich jakością, mile zaskoczona. !
gama kolorystyczna co prawda nie jest nadzwyczaj szeroka ale kolorki są dosyć fajne.
 dotychczas półka miss sporty jeśli chodzi o lakiery raczej mnie odpychała . teraz żałuje ;)
lakiery mają same plusy.
+są dobrze kryjące ( wystarczy jedna warstwa)
+ są dosyć gęste ale jest to taki rodzaj gęstości który niesamowicie ułatwia nakładanie lakieru ;)
+ dosyć trwały - 3/4 dni.
+ szeroki dostosowujący się do płytki paznokcia pędzelek.

malowanie tymi lakierami to sama przyjemność ;) mm ochote na mleczny róż z ich gamy ale narazie mam szlaban na lakiery. mam ich poprostu dużo ;)
jeśli jeszcze nie próbowałyście lakierów miss sporty to nie ma na co czekać ;))


top coat troszkę odcisnął mi się podczas snu ;(
3majcie się ;)

24 komentarze:

  1. hej kochana już obserwuję Twojego bloga :)
    ale masz piękne pazurki! ja też chcę mieć takie dłuuugie :) kolor lakieru ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym zdjęciu są już trochę skrócone. mm zamiar zrobić porządnego posta o pielegnacji i zapuszczaniu paznokci ;)) bo muszę przyznać że kiedyś takie paznokcie to tylko mi się marzyły.

      Usuń
    2. to świetnie, chętnie poczytam takiego posta bo zawsze można się dowiedzieć czegoś przydatnego :)
      a zwłaszcza o zapuszczaniu paznokci ;)

      Usuń
  2. kochana koniecznie pisz o pielęgnacji paznokci! i gdybym przeoczyła tego posta to koniecznie mnie o nim poinformuj ! Piękne :) Obserwuje oczywiście :)) powodzenia w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. niezbyt lubię lakiery Miss sporty, ale ten jest piękny! i świetnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypuszczam że jakość może zależeć od poszczególnych kolorków ;)

      Usuń
  4. ja osobiście uwielbiam te lakiery, ostatnio zakochałam się w bardzo jasnym różu, ale w najbliższym czasie zaopatrzę się koniecznie w żółty! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też.. takie słodki mleczny róż.. piękny jest ;) obecnie moim ulubionym który posiadam jest kolorek 28 bodajże. taki kobltowy niebieski.. piękny ♥

      Usuń
  5. Oo jakie paznokcie. Za długie jak dla mnie =p
    również dodaję do obserwowanych i liczę, że z obu stron nie będzie to bierna obserwacja =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością nie ;)) co do dłógości pazurków to coraz częściej słysze zę za dłógie ;)
      pozdrwiam. ;p

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. no takiego koloru to jeszcze nie miałam, pora zapolować w Rossmannie :D (znowuuu :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajniuutki ;)) taki troszke błyszczący ale w fajnym stylu ;)

      Usuń
  8. Zazdroszczę długości paznokci:) Swoich to chyba nigdy takich nie miałam, jedynie gdy miałam żel nakładany to mi tak urosły bo były utwardzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szykuje się post o tym jak je zapuściłam ;)

      Usuń
  9. Ja akurat nie lubię takich mocnych kolorków, ale paznokcie masz megaaa! Zazdroszczę! :)
    Dziękuję, że dodałaś się do obserwatorów mojego bloga, jest mi bardzo miło, że Ci się spodobał. Ty również masz bardzo fajny blog, dlatego ja też dodaję się do obserwatorów. :)
    Pozdrawiam kochana! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. nice blog!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te lakiery! Sama posiadam miętowy, niebieski i srebrny :D

    smokinred.blogspot.com
    ~Sandra

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jakie długie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. okropne szpony, takie paznockie wyglądają nieestetycznie. P{rzepraszam za szczerość, ale potraktuj to jako swego rodzaju radę, spiłowane o 70% będą wyglądały zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń