wtorek, 8 maja 2012

domowy peeling cukrowy w 5 minut ;)

zaraz uciekam do nauki, ale zanim  - zprezentuje wam mój wczorajszy wytwór. scrub do stóp z neutrogeny zaliczył denko, ja nie znalazłam jeszcze peelingu który super poradziłby sobie z moimi suchymi i zrogowaciałymi piętami a że peeling kawowy do ciała który opisywałam >tutaj< okazał się rewelacją postanowiłm zrobić coś podobnego dla swoich stóp.

1. słoiczek/opakowanie po zużytym produkcie. :
 2. ok 60 % pojemności wypełniam zwykłym białym cukrem
 3. rozrzedzam olejkiem, ja użyłam alterry. może to być oliwa z oliwek czy nawet oliwka dla dzieci
 4. dopełniam do momentu uzyskania odpowiedniej konsystencji ( gdy dodamy za mało peeling będzie tępo się rozprowadzał)
 5. wszystko mieszam, njlepiej zostawić jeszcze na noc żeby cukier się troszkę "zżelował" będzie łatwiejszy w rozprowadzaniu.
 6. przed każdym użyciem zmieszać palcem zeby uniknąć wydobywania samego oleju.
stworzyłam to z myślą o moich stopach, do ciała moim zdaniem będzie za silny, chyba że mamy dobrze zmielony cukier. ten do stóp nadaje się idealnie, silnie złuszcza i myślę że przy regularnym stosowaniu pomoze mi w zwalczeniu problemu. ;))

co ważne, krem nałożóny na takie ztarte stopy ma wzmożone działanie. ;))
pozdrawiam ;*

6 komentarzy:

  1. Gdyby był do ciała z chęcią bym zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaledwie jeden raz go użyłam, ale wiem już że nie zamienię go na żaden inny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupilam dzis ta alterre, akurat sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja mam problem ze stópkami ;) Chyba jutro wypróbuję ;D Dzięki za przepis ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl! zaraz sobie taki zrobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł :) ja robię taki peeling do dłoni i dodaje oliwę z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń